Skip to content
Ποια στοιχεία θεωρούνται ως ενδείξεις για την ύπαρξη Μαθησιακών Δυσκολιών;
Σε γενικές γραμμές όταν ένας μαθητής δυσκολεύεται να ανταποκριθεί στους στόχους του Αναλυτικού Προγράμματος είναι ωφέλιμο να αξιολογηθεί καθώς η έγκαιρη παρέμβαση αποτελεί μέγιστης σημασίας ζήτημα για την επίτευξη προόδου.
Ειδικότερα, κάποια χαρακτηριστικά που θα μπορούσαν να θεωρηθούν ως ενδείξεις είναι τα ακόλουθα:
Στην Ανάγνωση:
-
Δυσκολίες στην Αναγνωστική Αποκωδικοποίηση (Φωνολογικά λάθη κατά την Ανάγνωση, όπως αντιμεταθέσεις, παραλείψεις ή προσθήκες γραμμάτων)
-
Δυσκολίες στην Αναγνωστική Ευχέρεια (Αργός Ρυθμός Ανάγνωσης, ελλείμματα στην Προσωδία, κ.ά.)
-
Δυσκολία στην Αναγνωστική Κατανόηση
Στην Παραγωγή Γραπτού Λόγου:
-
Δυσανάγνωστα Γράμματα
-
Παραβιάσεις Συμβάσεις Γραπτού Λόγου (Κεφαλαία, Σημεία Στίξης, Περιθώρια, κ.ά.)
-
Ορθογραφικά Λάθη (Φωνολογικά, Καταληκτικά, Ετυμολογικά Λάθη)
-
Στη Γραπτή Έκφραση (Δυσκολία στο να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις της Παραγωγής Γραπτού Λόγου στο πλαίσιο της στοχοθεσίας του Αναλυτικού Προγράμματος)
Στα Μαθηματικά:
-
Δυσκολία στη διαχείριση των αριθμών
-
Δυσκολία στην εκτέλεση κάθετων και νοερών υπολογισμών
-
Δυσκολία στην επίλυση προβλημάτων
Άλλες Δυσκολίες:
-
Δυσκολία στη Συγκέντρωση και στην Προσοχή
-
Δυσκολία στη Μνημονική Συγκράτηση Πληροφοριών
-
Δυσκολία στην Οργάνωση του χώρου, του χρόνου και της δράσης, κ.ά.
Τέλος, θεωρείται ωφέλιμη η δημιουργία ενός δικτύου εποικοδομητικής συνεργασίας με τους εμπλεκόμενους στη μάθηση του παιδιού, προκειμένου να σας παρέχουν πληροφορίες για την πρόοδό του.
admin2020-03-28T17:01:15+03:00
Share This Story, Choose Your Platform!